Μύθος: Οι καταναλωτές νιώθουν άβολα να μοιράζονται τα δεδομένα τους

Ένας συνδυασμός από ευρέως διαδεδομένα fake news και τεράστιες παραβιάσεις δεδομένων έχουν οδηγήσει τους marketers στο να πιστεύουν ότι οι καταναλωτές είναι επιφυλακτικοί για τον τρόπο διαχείρισης των δεδομένων τους. Δεν κάνουν λάθος. Σύμφωνα με νέα έρευνα από την Accenture Strategy, η οποία μελέτησε δείγμα 24.877 καταναλωτών σε 33 χώρες, το 79% των καταναλωτών παγκοσμίως «είναι απογοητευμένοι επειδή κάποιες εταιρίες δεν είναι αξιόπιστες». Παρά την παγκόσμια αυτή τάση, ο σύγχρονος καταναλωτής αντιλαμβάνεται ότι τα δεδομένα του έχουν αναμφισβήτητη αξία και θα συνεχίσουν να μοιράζονται τις προσωπικές τους πληροφορίες με αντάλλαγμα μια βελτιωμένη εμπειρία στο Internet. Οι χρήστες online θέλουν εξατομικευμένη στόχευση χωρίς να αισθάνονται ότι τα δεδομένα τους μπορεί να καταστραφούν ή να μοιραστούν χωρίς τη συγκατάθεσή τους. Μια δέσμευση πρέπει να υπάρχει από όλους τους εμπλεκόμενους, από τα agencies μέχρι τις εταιρείες τεχνολογίας, για να καθησυχάσουν τους σύγχρονους καταναλωτές ότι τα δεδομένα τους είναι ασφαλή, ανώνυμα και χρησιμοποιούνται για να βελτιώσουν τη συνολική εμπειρία τους στο Διαδίκτυο.

Γιατί οι καταναλωτές εξακολουθούν να μοιράζονται τα δεδομένα τους;

Οι περισσότεροι online users επιδεικνύουν μεγάλη ευαισθητοποίηση και αποδοχή στην ανταλλαγή δεδομένων στις παγκόσμιες αγορές. Αντιλαμβάνονται ότι τα δεδομένα τους είναι χρήσιμα και χρησιμοποιούνται για να στοχεύσουν την αγοραστική δυναμική τους περισσότερο από ποτέ άλλοτε.

Το 44% των καταναλωτών στις ΗΠΑ νιώθουν πιο άνετα με την ανταλλαγή των δεδομένων τους από ότι στο παρελθόν και αυτός ο αριθμός αυξάνεται σε περισσότερο από 54% για τους millenials, σύμφωνα με την μελέτη του Data & Marketing Association. Παγκοσμίως, οι περισσότεροι από τους μισούς καταναλωτές σε 10 παγκόσμιες αγορές είναι επίσης ολοένα και περισσότερο ανοιχτοί στο να μοιραστούν τις προσωπικές τους πληροφορίες. Αυτοί οι άνθρωποι συχνά αναφέρονται ως πραγματιστές δεδομένων. Οι πραγματιστές δεδομένων συμπεριλαμβανομένων συμπεριλαμβανομένων και εκείνων των online users που θα προβούν σε αντιστάθμισμα σε μια βάση κατά περίπτωση σχετικά με το αν η υπηρεσία που προσφέρεται αξίζει την πληροφορία που ζητήθηκε από αυτούς. Είναι πρόθυμοι να μοιραστούν τα δεδομένα τους για κάτι σε αντάλλαγμα.

Οι πραγματιστές δεδομένων ξέρουν ότι πολλά brands έχουν προχωρήσει από τις μέρες όπου παραδίδονταν κατάλογοι στις πόρτες τους, και γενικευμένα email στο inbox τους και χρησιμοποιούν δεδομένα των καταναλωτών για να προσαρμόσουν τα μηνύματα που ανταποκρίνονται στις ατομικές αγοραστικές τους συνήθειες. Ωστόσο, ορισμένα brands αποτυγχάνουν να εκμεταλλευτούν τη δύναμη των δεδομένων των καταναλωτών. Τα brands έχουν έναν συντριπτικό αριθμό από πλούσια δεδομένα καταναλωτώνπου συχνά παραβλέπονται κάνοντας τους πραγματιστές δεδομένων να αισθάνονται απογοητευμένοι ότι οι εταιρίες αποτυγχάνουν να προσφέρουν εξατομικευμένες εμπειρίες. Επιπλέον, όσο περισσότερα brands υποκύπτουν στις παραβιάσεις δεδομένων, οι πραγματιστές δεδομένων θα συνεχίσουν να χάνουν την εμπιστοσύνη τους στο πώς διαχειρίζονται τα δεδομένα και στο τέλος θα αρνούνται να μοιραστούν δεδομένα. Για να διασφαλιστεί ότι οι καταναλωτές εξακολουθούν να κάνουν υγιή ανταλλαγή δεδομένων με τις επιχειρήσεις, πρέπει να στοχεύονται κατάλληλα και τα δεδομένα τους πρέπει να διαχειρίζονται με τη μέγιστη δυνατή προσοχή.

Πώς θέλουν οι πραγματιστές δεδομένων να στοχοποιούνται;

Η αλήθεια είναι ότι το συναίσθημα ότι οι καταναλωτές νιώθουν άβολα να μοιράζονται τα δεδομένα τους είναι ένας μύθος. Είναι αποτρεπτικό να υποθέσουμε ότι οι καταναλωτές που προσπαθούμε να φτάσουμε δεν αντιλαμβάνονται τη δύναμη των δεδομένων που διατηρούν. Οι καταναλωτές είναι άνετοι όταν έχουν πλήρη ορατότητα σε ό,τι συλλέγεται και όταν καταλαβαίνουν ποιος το χρησιμοποιεί και πώς και ότι είναι προστατευμένοι και ανώνυμοι. Αυτοί οι καταναλωτές εξακολουθούν να μοιράζονται τα δεδομένα τους αλλά για πόσο καιρό;

Οι χρήστες διαδραματίζουν τον ρόλο τους στη συναλλαγή και τώρα εναπόκειται στους ενδιαφερόμενους να σταματήσουν το τέλος τους καθώς δεν είναι πλέον ευθύνη το να σέβεσαι τον καταναλωτή. Είναι αναγκαιότητα! Κάθε οργανισμός που συλλέγει δεδομένα καταναλωτών πρέπει να καθησυχάζει τους καταναλωτές σχετικά με τα ακόλουθα σε ό,τι αφορά τον τρόπο διαχείρισης των δεδομένων τους.

Εξατομίκευση: Τα brands και τα agencies πρέπει να συνεργάζονται με τους παρόχους τεχνολογίας που διαθέτουν μεγάλη εξειδίκευση στην ανάλυση και αξιοποίηση δεδομένων. Αν οι καταναλωτές μοιράζονται τα δεδομένα τους, επιθυμούν η online διαφήμιση καθώς και εκείνη που εμφανίζεται σε εφαρμογές να ανταποκρίνεται στις ανάγκες τους ενώ όταν τα μηνύματα είναι γενικά νιώθουν απογοητευμένοι.

Ανωνυμία: Όλοι οι ενδιαφερόμενοι πρέπει απλώς να εξηγούν πώς τα δεδομένα παραμένουν ανώνυμα. Οι εκδότες θα πρέπει να παρέχουν ενημερωμένες ειδοποιήσεις συγκατάθεσης, όχι εξαναγκασμένες προσφορές και οι εταίροι της τεχνολογίας θα πρέπει να συμμορφώνονται 100% με το GDPR. Οι καταναλωτές θέλουν να είναι βέβαιοι ότι δεν ξέρετε τα ονόματά τους ή άλλες ευαίσθητες πληροφορίες. Παρέχοντάς τους μια απλή εκπαίδευση για το πώς αυτό γίνεται στη συνέχεια το brand σας θα είναι πιο αξιόπιστο.

Ασφάλεια: Οι εσωτερικές πηγές, πρέπει να διαμορφώνονται με τρόπο που να βεβαιώνουν ότι ο οργανισμός σας δεν υποκύπτει στις μαζικές παραβιάσεις δεδομένων. Κάθε οργανισμός, από SME έως πολυεθνικές, χρειάζονται κάποιον που να είναι απολύτως υπεύθυνος για την ασφάλεια. Αυτό το άτομο θα έπρεπε να είναι ικανό να εντοπίσει και να σχεδιάσει για οποιαδήποτε τυχόν απειλή.

Ενώ πολλή δουλειά ακόμα πρέπει να γίνει, υπάρχουν συνεργάτες της τεχνολογίας που οι εκδότες, τα brands και τα agencies μπορούν να προσεγγίσουν για υποστήριξη. Βοηθώντας τους καταναλωτές να λαμβάνουν τεκμηριωμένες αποφάσεις για το πώς μοιράζονται τα προσωπικά τους δεδομένα δεν είναι απλώς υπεύθυνο αλλά και απαραίτητο.

Πηγή: venturebeat.com 

The post Μύθος: Οι καταναλωτές νιώθουν άβολα να μοιράζονται τα δεδομένα τους appeared first on .