Οι χάρτες της Google κάνουν τις κριτικές πιο χρήσιμες με την υποστήριξη του hashtag

Δύσκολα περνά μια μέρα δίχως η Google να βγάλει μια ακόμα νέα δυνατότητα για την εφαρμογή Χάρτες, με κάποιες από αυτές να είναι πιο χρήσιμες από κάποιες άλλες.

Η πιο πρόσφατη δυνατότητα αφορά την υποστήριξη hashtag για κριτικές. Σωστά καταλάβατε, οι Χάρτες της Google ακολουθούν τις αναρτήσεις των αγαπημένων σας εφαρμογών κοινωνικής δικτύωσης, δίνοντάς σας την δυνατότητα να προσθέσετε hashtags για κριτικές στις τοπικές επιχειρήσεις και επιτρέποντας στους αναγνώστες να έχουν πληροφόρηση σχετικά με ένα συγκεκριμένο θέμα.

Επομένως, αν εξετάζετε κριτικές εστιατορίων για παράδειγμα, ίσως αρχίσετε να βλέπετε hashtags όπως #greatview ή #bestburger ή κάποια άλλα για bar όπως #cheapdrinks ή #celecrityspotting.

Η Google επιβεβαίωσε την έναρξη της υποστήριξης hashtag στην TechCrunch, αποκαλύπτοντας ότι ξεκίνησε πιλοτικά τη λειτουργία για το Android την περασμένη εβδομάδα. Δεν είναι σαφές πόσος καιρός θα χρειαστεί για να εμφανιστεί στο iOS.

Το πόσο χρήσιμα θα αποδειχθούν τα hashtags, εξαρτάται εξ ολοκλήρου από τον τρόπο με τον οποίο οι χρήστες των Χαρτών θα τα ενσωματώσουν στα σχόλιά τους. Η Google συνιστά να συμπεριληφθούν έως 5 σχετικά hashtags στο τέλος μιας κριτικής, ώστε το κείμενο να είναι ευκολότερο στην ανάγνωση. Είναι επίσης δυνατό να επιστρέψετε σε παλιές κριτικές και να προσθέσετε hashtags όπου χρειάζεται, όταν θα έχετε τον χρόνο και τη διάθεση.

Καθώς η συγκεκριμένη δυνατότητα εξαρτάται από τους χρήστες για να λειτουργήσει, είναι πιθανό να υπάρξει κάποιο χρονικό διάστημα πριν αρχίσουν να εμφανίζονται τα hashtags σε μεγάλους αριθμούς, αλλά με την πάροδο του χρόνου υπάρχει η προοπτική να γίνουν οι Χάρτες ακόμη πιο χρήσιμοι.

Η Google στρέφεται ακόμη περισσότερο στις εφαρμογές κοινωνικής δικτύωσης προς αναζήτηση νέων λειτουργιών για τους Χάρτες. Εκτός από τα hashtags, προστέθηκε πρόσφατα η δυνατότητα να ακολουθήσετε όλες τις αγαπημένες σας επιχειρήσεις ώστε να μπορείτε να λαμβάνετε νέα για επερχόμενες εκδηλώσεις και ειδικές προσφορές.

Μόλις την περασμένη εβδομάδα ξεκίνησε μια νέα λειτουργία ανταλλαγής μηνυμάτων που προσφέρει έναν άλλο τρόπο επικοινωνίας με τις επιχειρήσεις που είναι καταχωρημένες στην εφαρμογή –εφόσον αυτές το επιλέξουν. Η Google περιγράφει τα μηνύματα στους Χάρτες ως έναν τρόπο βοήθειας προς τις επιχειρήσεις «να παραμείνουν σε επαφή με τους πελάτες τους σε πραγματικό χρόνο»

Άλλες λειτουργίες που προστέθηκαν πρόσφατα στους Χάρτες Google περιλαμβάνουν τη δυνατότητα καταγραφής ατυχημάτων και σημεία μειωμένης ταχύτητας (σαμαράκια), ώστε η εφαρμογή να μπορεί να σχεδιάσει αποτελεσματικά εναλλακτικές διαδρομές για άλλους οδηγούς στην περιοχή και να κάνει δημοσκοπήσεις μεταξύ ομάδων φίλων ώστε η παρέα να επιλέξει ένα μέρος για φαγητό.

Πηγή: digitaltrends.com

The post Οι χάρτες της Google κάνουν τις κριτικές πιο χρήσιμες με την υποστήριξη του hashtag appeared first on .