Πώς θα καταλάβετε αν το πρόγραμμα υποστήριξης υπαλλήλων είναι αποδοτικό

Κάθε τμήμα marketing που εστιάζει στην οικοδόμηση μιας δημιουργικής στρατηγικής περιεχομένου κατανοεί την ίση ανάγκη μιας δημιουργικής στρατηγικής διανομής παράλληλα με αυτήν. Το περιεχόμενο για να είναι αποτελεσματικό από την πλευρά του ROI (Return On Investment), πρέπει να βρίσκει νέους δρόμους για να προσεγγίσει τα ακροατήρια. Ένας δυναμικός τρόπος για να το καταφέρετε αυτό είναι μέσω της υποστήριξης από την πλευρά των εργαζομένων, ωστόσο για να λειτουργήσει και αυτή σωστά απαιτείται ένα σοβαρό πρόγραμμα. Τι συνιστά όμως ένα σοβαρό πρόγραμμα; Μια προσέγγιση από πάνω προς τα κάτω είναι το πρώτο βήμα. Ξεκινήστε ιεραρχώντας τους στόχους σας ξεκινώντας από εκείνους που είναι πολύ πολύ ψηλά σε επίπεδο. Στη συνέχεια θα πρέπει να επιλέξετε την κατάλληλη τεχνολογία για να εκτελέσετε σωστά τη στρατηγική σας.

-Ποιοι στόχοι πρέπει να συμβαδίσουν με τις προσπάθειες υποστήριξης των εργαζομένων;

Υπάρχει μια ποικιλία παραγόντων που μπορούν να διαδραματίσουν έναν ρόλο στο να καθοριστεί ποιοι είναι καλύτεροι στοίχοι για την ομάδα σας. Για παράδειγμα το B2B εναντίον του B2C. Ένα άλλο στοιχείο που θα πρέπει να εξετάσετε είναι το τι ελπίζετε ότι θα πετύχετε με την υποστήριξη των υπαλλήλων.

-Πώς υπολογίζετε την απόδοση επένδυσης από την υποστήριξη των υπαλλήλων;

Χρειάζεστε δυνατή αντίληψη στα εργαλεία ανάλυσης αν θέλετε να έχει μια πλήρη εικόνα για την απόδοση της επένδυσης από την υποστήριξη των υπαλλήλων. Αρχικά στραφείτε στο Google Analytics. Στη συνέχεια, ρυθμίστε τις παραμέτρους που βασίζονται στο UTM στα εσωτερικά URL αλλά πριν το πράξετε συντονιστείτε με την ομάδα σας σχετικά με το πώς θα ταξινομήσετε κάθε στοιχείο μέσα στις καμπάνιες σας.

-Πόσο υγιές είναι το πρόγραμμά σας;

Οι δύο παράγοντες που μπορούν να δείξουν αν το πρόγραμμα που ακολουθείτε είναι αποδοτικό, δεν είναι άλλοι από τα έσοδα που πιθανόν δημιουργούνται και η αναγνωρισιμότητα της επωνυμίας της εταιρείας σας. Πριν ξεκινήσετε ένα τέτοιο πρόγραμμα με τους υπαλλήλους σας, βεβαιωθείτε ότι το σύνολο της ομάδας σας είναι στο ίδιο επίπεδο σε ό,τι αφορά τα κριτήρια κατανομής.

-Ποιος είναι ο καλύτερος τρόπος για εντοπίσετε τι λειτουργεί και τι όχι

Για να καταλάβετε πιο καλά τι λειτουργεί καλύτερα και τι όχι στο πρόγραμμα υποστήριξης από τους υπαλλήλους σας καλό είναι να έχετε ρυθμίσει σωστά τις παραμέτρους παρακολούθησης URL UTM. Στη συνέχεια συγκρίνετε τις μετρήσεις της καμπάνιας σας μέσα στο Google Analytics ανάλογα με τον χρόνο που πέρασαν μέσα στην καμπάνια αλλά και τα χρήματα που ήρθαν.