AI : σημαντικός ρόλος στην αυτοκινητοβιομηχανία

Τα συστήματα τεχνητής νοημοσύνης (AI),αναμιγνύουν δεδομένα και προηγμένους αλγορίθμους για να μιμηθούν τις νοητικές λειτουργίες του ανθρώπινου εγκεφάλου,έχουν αρχίσει να απλοποιούν και να βελτιώνουν ακόμη και τις πιο απλές πτυχές της καθημερινότητάς μας και φυσικά η αυτοκινητοβιομηχανία δεν θα μπορούσε να αποτελέσει εξαίρεση. Μία έρευνα της Tractica στην έξυπνη αγορά προβλέπει ότι οι απαιτήσεις για υλικό αυτοκινούμενης τεχνητής νοημοσύνης,λογισμικό και υπηρεσίες θα εκτοξευτούν από τα $404 εκατ. το 2016 στα $14 δισεκ. μέχρι το 2025.

Τα αυτοκίνητα του (κοντινού) μέλλοντος

Ημιαυτόνομα και αυτόνομα οχήματα πρέπει να εμπιστευτούν σε μεγάλο βαθμό τα συστήματα τεχνητής νοημοσύνης να καθοδηγήσουν την αξιοπιστία της ασφαλούς οδήγησης για να κερδίσουν την εμπιστοσύνη των οδηγών και επιβατών. Συνεπώς,βλέπουμε σημαντικές επενδύσεις σχετικές με το AI για αυτοκίνητα που οδηγούνται μόνα τους από τον χώρο σχεδιασμού,από εταιρίες όπως την Tesla,Google και την Mercedes-Benz. Τον Φεβρουάριο του 2017,η Ford επένδυσε $1 δισεκ. ,η μεγαλύτερη επένδυση στο Detroit μέχρι τώρα,στο αυτοκινούμενο εγχείρημα Argo AI,το οποίο ιδρύθηκε από μια συνεργασία μεταξύ δύο κορυφαίων μηχανικών από την Google και την Uber.

Ο ιδρυτής της Telsa, Elon Musk, εικάζει ότι η τεχνητή νοημοσύνη θα ξεπεράσει τις ανθρώπινες προσπάθειες μέχρι το 2030. Σε μία απάντηση στο Twitter σε μία ερευνητική υπόθεση ότι η ανθρώπινη φυλή θα έχει καταληφθεί από ρομπότ με τεχνητή νοημοσύνη μέχρι το 2060 ο Musk συλλογίστηκε “Πιθανότατα πιο σύντομα,το 2030 ή το 2040 κατά την γνώμη μου” Συχνά οι άνθρωποι αναφέρουν αλλά επικριτικά υποτιμάνε την ταχύτητα με την οποία η μηχανική εκμάθηση βοηθάει τα δεδομένα να βελτιώνουν την ακρίβεια και να μετατοπίζουν το σφάλμα που βασίζεται στον χρήστη έτσι ώστε να παραδίδουν καθαρές και χωρίς αντιπερισπασμούς ασφαλής διαδικασίες. Η ταχύτητα με την οποία αυτές οι αποδόσεις γίνονται βελτιώσεις στην καθημερινότητα μας δεν είναι κάτι που πρέπει να περιμένουμε πολύ για να το ζήσουμε, καθώς συμβαίνει ταχύτερα από ό, τι πολλοί συνεχίζουν να προβάλλουν.

Το τεχνολογικό οικοδόμημα που υποστηρίζει την ανάπτυξη του AI τελικά συνειδητοποιεί τις δυνατότητες του μετά από δεκαετίες ανάπτυξης υπολογιστικής νοημοσύνης.  Για πρώτη φορά πλησιάζουμε τη δημιουργία τεχνητής «γενικής» νοημοσύνης που επιτρέπει στις μηχανές να εκτελούν με επιτυχία καθήκοντα πνευματικού επιπέδου που θα μπορούσαν προηγουμένως να εκτελεστούν μόνο από ανθρώπους. Χάρη σε μεγάλο βαθμό των σύγχρονων αλγορίθμων που εφαρμόζουν πολυεπίπεδη νοημοσύνη, η τεχνολογία πλέον μπορεί να δράση σε πολύπλοκες αποφάσεις βασισμένες σε προχωρημένου επιπέδου στρατηγικές και τακτικές σκέψεις.

Εξυπνότερο μάρκετινγκ με AI

Ενώ τα αυτοκινούμενα αυτοκίνητα και οι σύνθετες αποφάσεις είναι οι βασικές περιπτώσεις χρήσης για το σύγχρονο AI, η αυτοκινητοβιομηχανία συνεχίζει να ψάχνει για νέους τρόπους για να προσελκύσει πελάτες μέσω των τρέχων και νέων καναλιών. Το AI παρέχει ένα εντελώς νέο σύνολο εργαλείων για την καλύτερη κατανόηση της συμπεριφοράς των πελατών και παραδίδει  εξατομικευμένη αγορά αυτοκινήτου και χρηματοδότησης .

Με την προηγμένη ανάλυση, οι εταιρείες μπορούν να κατανοήσουν καλύτερα τα δεδομένα, να ανακαλύψουν πληροφορίες και να δημιουργήσουν αξιόπιστα προβλέψιμα μοντέλα για τους πελάτες τους. Η αξία της μηχανικής μάθησης βασίζεται στην ικανότητά της να δημιουργεί ακριβή μοντέλα που μπορούν να καθοδηγήσουν μελλοντικές ενέργειες και να εντοπίσουν σχέδια σε κλίμακα που δεν ήταν εφικτή πριν. Οι μέθοδοι μηχανικής εκμάθησης είναι ιδιαίτερα εφαρμόσιμες όταν πρόκειται να τροφοδοτήσουν νέες ιδέες μέσα στην αυτοκινητοβιομηχανία επειδή τα δεδομένα είναι τεράστια, ποικίλα και αλλάζουν γρήγορα. Η εφαρμογή της μηχανικής εκμάθησης στα δεδομένα της αυτοκινητοβιομηχανίας είναι μια αλλαγή του παιχνιδιού, η οποία μας δείχνει επαναληπτικές νέες συνδέσεις που προηγουμένως ήταν άγνωστες.

Αναλύοντας την αγορά αυτοκινήτου

Για τους καταναλωτές, οποιαδήποτε νέα αγορά αυτοκινήτου μπορεί να είναι μια συναισθηματική εμπειρία. Ωστόσο, οι περισσότεροι άνθρωποι πρέπει να εξακολουθούν να λειτουργούν εντός του σταθερού μηνιαίου προϋπολογισμού τους. Σύμφωνα με το Experian Automotive, πάνω από το 80% των νέων οχημάτων που πωλούνται σε όλη τη χώρα είναι είτε δανεικά είτε μισθωμένα. Από αυτούς, πάνω από το 70% το βρήκαν δελεαστικό να συγκεντρώσουν οικονομικές πληροφορίες πριν επισκεφτούν μια αντιπροσωπεία, διακόπτοντας πρόωρα την έρευνα αγοράς αυτοκινήτου και αναγκάζοντάς τους να αλλάξουν τρόπους έρευνας από άτομο σε άτομο. Επιπλέον, οι ηλεκτρονικοί υπολογισμοί που είναι διαθέσιμοι σήμερα και προσφέρουν μηνιαίες εκτιμήσεις δόσεων δεν είναι προσαρμοσμένες στους πελάτες, με τα δικά τους εξαιρετικά μοναδικά πιστωτικά ιστορικά, τα οποία αφήνουν τους υποψήφιους αγοραστές λιγότερο βέβαιους στα επόμενα βήματα.

Η τρέχουσα διαδικασία χρηματοδότησης οχημάτων θέτει προκλήσεις τόσο για τους αντιπροσώπους όσο και για τα χρηματοπιστωτικά ιδρύματα. Πολλοί πελάτες που μπαίνουν σε αντιπροσωπείες παραμένουν απληροφόρητοι για το όχημα που μπορούν πραγματικά να αντέξουν οικονομικά. Συνεπώς, οι αντιπρόσωποι καταλήγουν να εξηγούν και να υπολογίζουν τις καλύτερες προσφορές για μοντέλα αυτοκινήτων πριν ο πελάτης αποφασίσει για ένα μόνο όχημα, μια διαδικασία που μπορεί να εκτυλίσσεται για την υπόλοιπη εργάσιμη. Επιπλέον, οι αγοραστές συχνά  επιλέγουν έναν δανειστή βάσει των προτροπών του πωλητή, ο οποίος εξαλείφει τις επαφές μεταξύ άλλων δανειστών και πιθανών αγοραστών οι οποίοι μπορεί να είναι σε θέση να προσφέρουν καλύτερες τιμές.

Η ενοποιημένη εμπειρία μιας εξαιρετικής αγοράς αυτοκινήτου με μια ειλικρινή και φιλική προς τον πελάτη διαδικασία πληρωμής είναι απαραίτητη για το επόμενο βήμα που είναι η μελλοντική αγορά αυτοκινήτου. Λόγω της τεράστιας ποικιλίας των διαθέσιμων αυτοκινήτων και των διαθέσιμων οικονομικών παροχών, η μηχανική μάθηση έχει τη δυνατότητα να βοηθήσει τους αγοραστές να βρουν πιο γρήγορα τα οχήματα και τις επιλογές πληρωμής που τους ταιριάζουν, απλουστεύοντας κατά πολύ την όλη διαδικασία.

Είμαι παθιασμένος με την μεταμόρφωση που θα φέρει το AI στην αυτοκινητοβιομηχανία . Πρώτον με τα αυτοκινούμενα αυτοκίνητα αλλά επίσης και με τις ουσιαστικές αλλαγές σε 3 κρίκους της αλυσίδας: τον τρόπο που ψωνίζουν οι άνθρωποι,τον τρόπο που πουλάνε οι αντιπροσωπείες και τον τρόπο που οι δανειστές χρηματοδοτούν τις αγορές. Η τεχνητή νοημοσύνη έχει την δυνατότητα να αλλάξει όλες τις πτυχές τις αυτοκινητοβιομηχανίας,ξεκινώντας με έξυπνα αυτοκίνητα και δημιουργώντας μία συντομότερη και ευκολότερη μετάβαση από την αγορά στην οδήγηση